20150209

Se tunne, kun sulla on hyvä olla

Ja nyt mulla on se tunne. Olo on kevyt, levollinen ja tyyni. Elämä heitti, tai minä pistin se heittämään kuperkeikkaa ja vaikka kaikki onkin tällä hetkellä epävarmalla pohjalla, on mulla silti luottavainen olo tulevaa kohtaan.

Irtisanoin itteni viime viikolla, viimeinen työpäivä oli perjantaina. Kivi ja sata kiloa kaikkea muuta painavaa tippu sydämeltä sinä samaisena päivänä. Näin on oikein. Tunnen sen sisimmissäni. Tämä on oikea suunta ja jotain hyvää odottaa edessäpäin.




Minulle tuli Esyn kautta koiranpentu hoitoon pari viikkoa sitten ja sen koulutukseen on mennyt oikeastaan kaikki aika ja kaikki hermot. Mutta ihana huomata, että siitä huolimatta sisimmissäni on rauha. Stressi ja hermostuneisuus johtuu selkeästi tästä koirasta ja ne tunteet on siedettävissä. Ja mussa on ylipäätään energiaa, mikä tuntuu uskomattomalta! Vaikka koiranpentu vie unet ja pakottaa lenkille monta kertaa päivässä, jaksan touhuta ja hoitaa kaikki rästiin jääneet kotityöt. Olo on kaikin puolin mahtava!




Miehen kanssa suunnitellaan yhteenmuuttoa ja se on edessä näillä näkymin huhtikuussa. En malta odottaa! ♥ Vaikka ollaan ennenkin asuttu yhdessä, tämä tuleva muutto tuo tullessaan niin paljon uutta ja yhteisten haaveiden toteutumista, että samalla aikaa olen peloissani. Mutta peloissani hyvällä tavalla. Tänään käytiin katsomassa tarpeita remonttiin ja mietittiin yhteistä linjaa sistustukseen ja muihin isoihin linjoihin. Meidän kodista tulee ihana! Lottovoittajan ois tosin huomattavasti helpompi hymyillä ja remonttia toteutetaankin pienellä ja hitaanpuoleisella budjetilla. Tehdään silloin kun on varaa, ja on alennusmyynneistä tarpeita kerätty. Perjantaina lähdetään tapettiostoksille, apuaaaa!!!




Terapiasta ei ole paljon kirjoitettavaa. Siellä olen edelleen viikottain käynyt, mutta 45minuuttia hurahtaa ohi niin hurjan nopeaa, että ei me siellä paljoa yhdellä istunnolla edetä. Pari viime kertaa ollaan käyty läpi tunnelukko-testin tuloksia, eikä niistä ole oikein mitään sanottavaa. Terapeutti on kysellyt millaisissa tilanteissa olen tunnelukkoihini törmännyt, eli jos esim. tunnelukko on ollut kaltoinkohtelu, millaisissa tilanteissa olen kokenut tulleeni kaltoinkohdelluksi. Näihin ei ole kuitenkaan sen kummemmin syvennytty, niin en jaksa jokaista kokemustani tänne kirjata. Joustava mieli-kirjaa olen pikkuhiljaa lueskellut ja voisin joku päivä kirjoittaa ihan omana aiheenaan vähän oppimastani.

Taustalla soi taas Musical therapy, eläimet nukkuu jokainen omissa sopissaan tyytyväisinä ja huomenna odottaa yksi keikkatyö. Rakastan mun elämää tällä hetkellä vaikkei se kovin vakaalla pohjalla olekaan! Mulla on hyvä nyt. Kumpa tämä tunne jatkuisi pitkään!

Ei kommentteja: