20150314

Sairastelua

Kevätflunssa pääsi yllättämään ja vei kaikki voimat. Olin koko viikon pois töistä ja sängynpohja tuli hyvin tutuksi. Nyt alkaa pikkuhiljaa helpottamaan ja virtaa on kuin pienessä kylässä. Tekisi mieli tehdä kaikkea kivaa, mutta toisaalta ei ole mitään mitä tehdä. Mieskin on sairastellut, mutta saimme pikkuhiljaa viikon aikana tehtyä minulle kenkätelineen ja yrttitelineen vaihtolavoista. Niistä tuli todella kivat, ollaan hyvä tiimi! ♥




Jouduin perumaan terapiankin sairastelun takia, eli sieltä ei ole nyt kerrottavaa, mutta olen huomannut itsestäni piirteen, jota ei ole aikoihin näkynyt; olen ruoan kanssa itsevarmempi. En epäile kaikkea niin voimakkaasti kuin ennen ja oikein palan halusta maistaa uusia ruokia. Eilen esimerkiksi olin ystäväni luona viettämässä iltaa ja teimme yhdessä ruokaa. Ystäväni halusivat tehdä gratiinia, johon käytettiin useita eri vihanneksia ja valmis ruoka tuoksui huumaavalle! Maistoin sekä kukkakaalia että parsakaalia. Kumpikaan ei ollut mitään varsinaista herkkua, mutta ei pahaakaan. Myös mausteiden kanssa olen ollut ennakkoluulottomampi. Ei mitään suurta läpimurtoa vielä, mutta hitaasti hyvä tulee!




Ihanan keväiset ilmat, harmi, kun en ole päässyt kunnolla ulkoilemaan. Nyt nautin rauhallisesta viikonlopusta, kun mies on reissussa ja kissat nauttivat nukkuen auringon lämmittämistä kohdista lattialla.

Ei kommentteja: